روز زن یا روز مرد?


مامان ها، خانوم ها، روزتون مبارک  

بفرمایید دهنتونو شیرین کنید با کیک سوری پز فرد اعلی.تا بریم به ماجرای روز زن بپردازیم  

.  

دیشب خیلی شیک و مجلسی و رمانتیک در حالی که دستامون تو دست هم بود و پروانه ها  و  گل و بلبل هم در حال چرخیدن دور سر ما دو گل نوشکفته بودن، به پیشنهاد پوری جان رفتیم بیرون قدم بزنیم.عاقا منم دچار توهم شدم و تو تموم مدت داشتم فکر میکردم یعنی پوری چی میخواد بخره برام?  

رفتیمو رفتیمو رفتیم تا رسیدیم به لوازم ورزشی فروشی که پوری گفت یادته تصمیم داشتی برای روز مرد برام لنسر بخری?دوست داری الان بخری برام?راضی به زحمتت نیستم.خب حالا که اصرار میکنی باشه قبول میکنم که بخری.بریم بخریم.  

من: 

پوری: 

روز مرد: 

روز زن:       

 و اینچنین شد که در روز زن ، برای پوری به مناسبت روز مرد  لنسر خریدیم.شما فهمیدین جی شد?به منم بگید تورو خدا. 

البته از انصاف نباید گذشت.امروز پوری جان زحمت کشید و به سلیقه خودم برام انگشتر خرید.پوری جون مچکریم.



نظرات 5 + ارسال نظر
زیر این آسمون آبی (فاطیما) دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 07:16 http://zireasemoon.blogsky.com/

مبارک باشه عزیزم
هم لسنر و هم انگشتر
چه کیک خوشگلی هم درست کردی
آفرین
انشالله همیشه به شادی

ممنونم فاطیما جان.
میگم یه وقت نی نی کوچولویی که تو دلته دلش ازین کیکه نخوااااد.شرمنده.حلال کن دیگه.

انشرلی دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:46 http://anne-gilbert.blogsky.com

قابل شما رو نداره عزیزم.از این سوتیا زیاد تو چنته دارم.بگم؟؟ بگم؟؟

سلام انشرلی.بگوووو بگوووو

صبا دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 13:02 http://yek-banoo.persianblog.ir

سوری جان میگم عزیزم چرا اصلو تهش گفتی من میخواستم یه چیزی بگم که مسئولین به فکر بیفتن بعد اینو که خوندم میخواستم بگم مسئولین از جاشون بلند نشن

از دست تو صبا
دیگه نخواستم به مسآولین زحمت بدم.

زیر این آسمون آبی (فاطیما) سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 15:49

نه عزیزم نگران نباش
من کلاً شیرینی جات دوست ندارم
باز اگر ترشی بود یه چیزی وگرنه شیرینی مشکلی نداره برام چون اصلاً هوس نمیکنم!

خب پس خوبه.
خیالم راحت شد.

مریم چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 16:28

سلام .بله دیگه شما فقط میتونی کنترل کنی داستان رو. خوب ست ساعت هست ؟ چه خبرررررررررررررررر؟

نه ست ساعت نیست متاسفانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد