بهترین ها از دور ریختنی ها

بیب بیب هورررراااااا.......

تو پست قبل از سرزمین عجایبی ها بد گفتم حالا میخوام یکم ازشون تعریف کنم.جونم براتون بگه که امروز تو سرزمین عجایب جشنواره بهترین ها از دو ریختنی ها بود.از قبل باید ثبت نام میکردیم و امروزوآثارمونو میبردیم تا داورا قضاوت کنن و برنده رو انتخاب کنن،پوری جان منم که کلا آدم خلاقیه و از مجردی تا حالا کلی ازین آثار خلاقانه داشت.همه رو به کمک هم جمع کردیمو گذاشتیم رو کولمونو بردیم گذاشتیم تو نمایشگاه.امروز هم مراسم بود و 5 نفرو انتخاب کردن که پوری نفر اول شد اون وسطیه پوریه.منم هی قیافم اینجوری بودآورین پوری آورین پوری،اصلا من عاشق سرزمین عجایبی ها شدم امروز.راستی به نفر اول هم یه کارت هدیه دادن به مبلغ 200ت.که صد البته تعلق گرفت به خودم.چقدر میچسبه پولای این مدلیایی واقعا.بفرمایید ادامه مطلب تا عکس کارهای پوری رو ببینید.





به ترتیب از بالا سمت جپ،کتابخونه که با جعبه های میوه درست شده.تو خونه ازش استفاده میکنیم  

تابلوی معرق که با تخته جعبه میوه درست شده اونم. 

جای گلدون و جیزهای تزیینی و... که اولین بار ازین به عنوان جای هفت سینمون استفاده کرده بودیم.توی یه طبقه سبزه کاشتیم و بقیه هم بقیه سین ها.و حالا توش کاکتوس های نازنینمو میذارم.  

لوستر که با سیم تلفن درست کرده.دوتا ازین درست کرد.یکیش همینه و اون یکی ستاره عکسشو نذاشتم  

جامدادی با مغزی کاغذ پرینتر قبض درست کرده.اینو توی بیمارستان گذاشته رو میزش و استفاده میکنه. 

صورتک خنده که با جوب درستش کرده تو دوران عقدمون.به قول پوری تندیس سوری این

گلدون که با لاستیک فرسوده ماشین درست کرده.داورا ازین خیلی خوششون اومده بود.   

بالشتک که با شلوار جین درست کرد.  

و در آخر لوستر کاغذی.با روزنامه های باطله درست شده.از اینم توی آشپزخونه بالای میز استفاده میکنم.وقتی روشنش میکنیم همه نور رو یه جا روی میز جمع میکنه.  

همین

















نظرات 5 + ارسال نظر
انشرلی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 08:07 http://anne-gilbert.blogsky.com

اورین اقا پوری،اورین سوری.خعلی قشنگند همشون.مخصوصا اونی که توش کاکتوس گذاشتی.با چی درست شده؟

سلام آنه.من از طرف خودم و پوری ازت تشکر میکنم.نظر لطفته.
اون با سینی شیرینی که توی قنادی ها هست و طناب کنفی درست شده.

آی چیچک سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 16:29 http://www.kucheyeashghi.mihanblog.com

واقعا عالی بودن.تو راس میگی باید سکوت میکردم جالبش اینجاست که خالهمه.منه خنگ اونو مثل خاله میبینم ولی اون منو عروس میبینه

مرسی عزیزم.
غصه نخور جیچک جون.به هر حال اتفاقیه که افتاده.درست میشه

آقا سید جواد پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 02:16

زنده باد. این ؟آقا پوری ما مگر توی این ضایعات نفر اول بشه. احسنت احسنت. ضمن تبریک. این موضوع رو دم دخات (dam dakhat) خواهیم کرد.

صبا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 09:55 http://yek-banoo.persianblog.ir

آفرین پوریی خان و خوش به حال سوری خانوم
چقدر جالبن سوری جونم
ماشاا...
راستی شیطون اون پوله چی شد؟!میخوای بیام کمک بریم خرید؟!

موتوشکریم صبا جون.
هنوز تصمیم نگرفتم برا این پوله.یعنی سخت ترین تصمیم زندگیم همین بود به قرعان

عروس مهاجر چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 10:08 http://goodfate.blogfa.com

ماشالااااااا به این همه هنررررررر
واقعاً خیلى ایده هاى جالبى بودن

مرسی عزیز دلم
عروس مهاجر عزیزم، من همه پستهاتو میخونم.برات کامنت هم میذارم اما انگار نمیرسه به دستت.چرا آخه?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد